Specificaties 3,5" display, 3G-support, geen geheugenslot - Bekijk alle specificaties

Apple iPhone 4 16GB Zwart Review

svdplas 6 augustus 2010, laatste update op 6 augustus 2010, 1.118 views

Apple iPhone 4 16GB Zwart

Pluspunten

• ips scherm heerlijk scherp
  • Facetime
  • Minimal design

Minpunten

• Monopolie voor t mobile met abbo
  • Telefoon ligt niet super in de hand

Featureset:
Ik heb nu de 4 een dag, vergeleken met de htc dream is de feature set natuurlijk een overkill.
Verder vind ik de feature set redelijk mar voor deze tijd niet zeer futuristisch. Geen 4g, batterij goed maar kan beter, ips scherm daar in tegen is echt super.

Bereik:
Antennagate Getest streepjes vallen naar 2 streepkes enkel heb ik nergens last van gesprekken vallen niet weg (htc g1) deed dit wel op deze locatie, 3G doet het hier ook gewoon zonder problemen

Accu:
Goed, alleen gezien de macbooks had ik gehoopt op een tikje meer. Alsnog is hij goed voor zijn tijd

Gemak:
Installatie en updaten gaat out of box.
Irritant zijn alle registraties.
Ik ben Zeer te spreken over het toetsenbord, hele review is geschreven op de iPhone 4.

Design:
Zoals bij veel van de Apple producten hebben ze de huisstijl doorgevoerd. Zelf hou ik van minimaal ontwerpen. Daarin is Apple in mijn visie geslaagd. Enkel Zit hij niet super in de hand, in vergelijking met de 3GS.

Bouw:
Kwaliteit en glas is tot op dusver niks op aan te
Merken. het doet wat het moet doen, mooi en simpel zijn.

Betrouwbaarheid:
Goed, tot dus voor geen problemen ondervonden

Heb jij ook een Apple iPhone 4 16GB Zwart?

Meer advertenties

Leuk dat je de review op je iPhone geschreven hebt. Een paar kleine edits met de PC zouden echter wel mogen, hier en daar staan wat spellingsfouten :)
Ja min punt is dat er geen spellings check op zit, zelf heb ik dyslexie.

Maar het gaat mij om de content niet spelling.