Acer Nitro 5 AN515-44-R8QT

Specificaties 15,6" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Acer Nitro 5 AN515-44-R8QT Review

jpm.lensen 2 februari 2021, laatste update op 10 februari 2021, 664 views Product gekocht

Acer Nitro 5 AN515-44-R8QT

Ivm meer thuis werken, en een laptop van de baas met een 720p scherm, en ook ivm licht gamen, gaan kijken naar een windows laptop. met als idee deze zowel voor werk als ontspanning te kunnen gebruiken

Pluspunten

• 144Hz scherm
  • prijs/ kwaliteit
  • losse gpu 1650

Minpunten

• fan geluid (zie ook tekst)
  • geen hdd lampje

dmv reviews: Laptop Best Buy Guide - December 2020 kwam ik bij de legion 5 uit. Maar helaas is deze niet meer te vinden. (wel vaker helaas met amd ryzen laptops)

Aan de hand van die specs, ben ik verder gaan zoeken, en kwam ik bij deze acer nitro 5 uit.

zaterdag avond bij https://www.megekko.nl/ besteld, en maandag avond was hij binnen.

eerste indruk ziet er goed uit, wil er nog wel wat extra software vanaf halen, maar geen mega haast.

hij kwam met windows 10 19.09 en deze dmv de upgrade tool, (bijna, had al wat updates gedaan) in 1x naar 10h2 kunnen halen

eerste indruk is goed, al vind ik wel de fans wat gehorig (dit valt vooral op, als het stil is, bij radio/ muziek minder opvallend), en had ik misschien snellere ssd/ nvme verwacht, maar dat moet nog even langere termijn blijken

dit is dus een eerste indruk, mogelijk update ik de review later nog

ik vind het jammer, maar zie je steeds vaker, dat er geen hdd lampje aanwezig is, zodat je activiteit kunt zien

Update: 6/2 Mijn zoon heeft hem al uitgebreid getest, en is erg tevreden. Ik ben er ook zeer tevreden mee

Update: 10/2 werkt nog steeds prima, moet alleen erg opletten met oplaad kabel, deze zit midden achter, ben aan de zijkant gewend, en je moet hem goed aandrukken

Heb jij ook een Acer Nitro 5 AN515-44-R8QT?

Rapporteer misbruik van moderaties in Frontpagemoderatie.