Lian Li Lancool II Mesh Performance

Specificaties Tower • 9 interne bays - Bekijk alle specificaties

Lian Li Lancool II Mesh Performance Review

NLatuny 2 februari 2021, 204 views Product gekocht

Lian Li Lancool II Mesh Performance

Heb deze gekocht omdat mijn RTX3080 niet in mijn oude kast past. Heb heel wat reviews bekeken en niks is minder waar. Het is een prima kast voor zijn geld. Lekker veel verse lucht aan de voorkant. en prima feature set met nette cablemanagement en indelen van binnen.

Pluspunten

• Features
  • Airflow

Minpunten

• Geen RGB fans (voor sommige een minpunt)

Beide kanten gehard glas. En aan de "kabel kant" is dat niet erg, want ze hebben heel goede manier om daar de kabels mooi te verbergen voor een clean look.

Heb jij ook een Lian Li Lancool II Mesh Performance?