1 review

Samsung BRR13R121WW

Specificaties Tafelmodel zonder vriezer (A++, oud label) - Bekijk alle specificaties

Samsung BRR13R121WW Review

jeroen vd vaartNewbie 2 februari 2021, 100 views Product gekocht

Samsung BRR13R121WW

Na een slechte ervaring met ETNA koelkast die het begaf na 3 jaar een Samsung koelkast gekocht bij BCC.

Pluspunten

• nette koelkast
  • 10 jaar garantie op de compressor
  • 2 jaar garantie op de rest

Minpunten

• duurder dan Etna, volgens mij zelfde product

Toen ik deur open deed zag ik direct al dat de Etna en de Samsung uit dezelfde onderdelen bestaan, waarschijnlijk zelfde fabriek.

De glasplaten zijn identiek, de thermostaat-behuizing met lampje ook identiek.

Aan de ene kant handig omdat de glasplaten identiek zijn en kan dus een extra glasplaat gebruiken in plaats van het flessenrek.

Bij Samsung denk je dat het uit Korea komt, maar dat geldt niet voor deze koelkast, deze wordt geproduceerd in Turkije.

De groente-la is wel anders 1 ipv 2. vind ik beter.

wat ook handig is, is dat de deurbevestiging identiek is, die hang je er zo weer aan.

Kort en goed denk ik dat de koelkast te duur is omdat een Etna goedkoper is en het lijkt alsof ze uit dezelfde fabriek komen.

Heb jij ook een Samsung BRR13R121WW?

Zijn het dan beide geen Beko varianten? Dat merk wordt groots gemaakt in Turkije en zal vast ook white label leveren ...
Dat zou kunnen, ik ben al op internet op zoek geweest naar de link tussen deze bedrijven maar die hebben ze nog goed kunnen verbergen, misschien weet iemand anders er iets meer van.