Tweakers zegt: 8,5

PocketBook Touch HD 3 Koper

€ 131,63
Specificaties 6" E-Paper touchscreen met 16GB opslag - Bekijk alle specificaties

PocketBook Touch HD 3 Koper Review

Kanarie31Newbie 2 februari 2021, 201 views Product gekocht

PocketBook Touch HD 3 Koper

Aangeschaft in januar 2021, 4 x achter elkaar een defect product opgestuurd gekregen, nieuw in doos. Eerste keer niet gemerkt maar na 2 weken gebruik ging ereader niet meer aan. Daarna 3x defect product in doos ontvangen. Het scherm is wel heel fijn (dus hopelijk komt er een betere versie)

Pluspunten

• Heel fijn scherm
  • Ook fysieke knoppen
  • Mooi en ligt fijn in de hand

Minpunten

• Al kapot in de doos (3x!)
  • Oplaadingang is niet beschermd (waterdichtheid?)

Veelzijdigheid Score: 4
Bij coolblue besteld, mede vanwege goede reviews.
Idd heel fijn lezen na even gevogel mer instellen. Maar na twee weken ging de reader niet meer aan, de knopjes hadden altijd al een wat los gevoel maar nu bleek bij uit het hoesje (pocketbook beschermhoes erbij gekocht) dat de achterkant los zat.
Zonder probleem mogen retourneren, (top van coolblue) maar de volgende 3 !! Pocketbooks kwamen al met zichtbaar loszittend achterdeel.

Heb na de 4e de hoop een beetje opgegeven. Aangezien er nergens slechte reviews te vinden zijn begrijp ik t niet zo goed maar een los achterpaneel kan natuurlijk nooit bij een product wat waterdicht moet zijn.

De pocketbook simple hebben we ook (gebruikt mijn zoon) daar zit alles mooi zonder wijking of speling in elkaar.

Ben dus wel benieuwd of ik zo’n pechvogel ben, of dat er meer mensen nu dit probleem hebben?

Eigenlijk wil ik nog steeds een goed in elkaar gezette pb touch HD want was heel blij met het scherm qua lezen!

Heb alle info en foto’s ook naar Pocketbook zelf gestuurd, misschien dat het een slechte batch betreft, maar geeft me wel veel vragen over hun product controle. Nu de winkels voorlopig dicht zijn heb ik maar besloten te wachten tot ik weer wel in fysieke shop terecht kan.

Heb jij ook een PocketBook Touch HD 3 Koper?

Zit ook voor een ereader te kijken, gewicht en knoppen spreken mij wel aan. Meeste reviews zijn heel goed maar er zitten net als die van jou ook hele 'slechte' tussen en geen garantie krijgen ???