Philips TAPR802/12 Review

HenANewbie 2 februari 2021, laatste update op 22 maart 2021, 940 views Product gekocht

Philips TAPR802/12

Leuke radio met veel mogelijkheden prijs is in orde, na een beetje oefenen prima te bedienen. De voeding kan ook via usb of powerbank hiervoor een kabel nodig usb A naar DC Plug 5.5mm / 2.1mm

Pluspunten

• Geluid O.K.
  • Apart podcast menu
  • voeding kan ook via usb

Minpunten

• geen hoofdtelefoonaansluiting
  • Verlichting te sterk ook bij de stand minimaal
  • toetsen niet verlicht

Geluidskwaliteit Score: 4
Prima radio met een mooi geluid voor dit formaat, deze mede aangeschaft omdat er ook een apart podcast menu is. Tevens voorzien van wekkerfunctie en sleeptimer.
De 20 voorkeurzenders voor DAB, FM en INTERNET zijn apart en na even uitzoeken makkelijk in te stellen. Ontvangst van de zenders is prima. De podcast afleveringen zijn op dezelfde manier als de zenders te programmeren! Spotify is een extra plus.
Via de “undok” app is deze radio ook op afstand met de telefoon te bedienen.
De voeding van de radio is via een 230v adapter naar 5v gelijkstoom, hierdoor ook te gebruiken met een usb voeding. Voor ons erg gemakkelijk in onze camper, waar we niet altijd 230v hebben. Ook te voeden met een Powerbank dus ook in de tuin of elders te gebruiken. De voedingskabel die je hiervoor nodig hebt is: USB A male – naar DC Plug 5.5mm / 2.1mm

Heb jij ook een Philips TAPR802/12?

Is deze radio ook te bedienen via de UNDOK-app? Ik heb een Hama internet-radio waarbij dat het geval is en wil wellicht voor buiten een Philips kopen.
Paulus, deze radio is ook te bedienen met een UNDOK app ik gebruik hiervoor de UNDOK app van Frontier Smart Technologies. Succes ermee !