Iiyama G-Master G2770HSU-B1 Zwart

€ 199,90
Specificaties 27" • 1920x1080 (Full HD) • 165Hz • IPS • 0,8ms - Bekijk alle specificaties

Iiyama G-Master G2770HSU-B1 Zwart Review

-En4Cer- 1 februari 2021, 733 views Product gekocht

Iiyama G-Master G2770HSU-B1 Zwart

Kwalitatief erg goede monitor voor een scherpe prijs.

Pluspunten

• 165 Hz / 0.8 MS / Freesync
  • IPS
  • Strakke vormgeving
  • Veel 'bang for buck'

Minpunten

• 1x HDMI en 1x DP poort
  • Ingebouwde speakers erg matig

Ik was al enige tijd op zoek naar een nieuwe game monitor in de prijsklasse tot ongeveer 250 euro. Belangrijke factoren waren voor mij o.a. het aantal Hz, Freesync, IPS scherm en een lage reactie tijd.

Bij veel monitoren van andere merken moest ik in deze prijsklasse water bij de wijn doen bij 1 of meerdere van bovenstaande punten. De Iiyama G-Master G2770HSU-B1 biedt mijn inziens veel 'bang for buck'.

Ik gebruik de monitor nu enkele weken naar volle tevredenheid; scherp beeld, zeer geschikt voor gaming door de lage reactietijd van minder dan 1 MS en 165 Hz. Daarnaast ben ik te spreken over de vormgeving; strak en met een smalle bezel. Ik maak geen gebruik van de voet, zoals op de foto is te zien heb ik voor een monitorarm aan de muur gekozen.

Kritische punten; beperkte input mogelijkheden (1x HDMI en 1x DP poort), bouwkwaliteit kan beter en de ingebouwde speakers zijn erg matig.

Momenteel gebruik ik de monitor in combinatie met een PS4, dit zal op termijn een PS5 worden. Uiteraard is een 4K monitor voor de PS5 nog mooier, maar voor een 4K monitor met deze specs betaal je al snel 900-1100 euro.

Heb jij ook een Iiyama G-Master G2770HSU-B1 Zwart?

Vraag & Aanbod

Wat betekent osd locked bij de Iiyama G-master G2470HSU-B1
OSD locked betekent dat bediening van de fysieke knoppen op de monitor geblokkeerd zijn. Hiermee kun je bijvoorbeeld voorkomen dat andere mensen je instellingen veranderen.