Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Geel)

€ 274,36
Specificaties Gamingbureaustoel - Bekijk alle specificaties

Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Geel) Review

SIG442 31 januari 2021, 238 views Product gekocht

Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Geel)

Mooie comfortable stoel dat ook voor langere mensen te gebruiken valt. Echter persoonlijk gezien wel een paar minpuntjes en die gamer prijs tag mag er zeker ook wel vanaf.

Pluspunten

• Eenvoudige en snelle montage
  • Comfortabel (op zitvlak einde na)
  • Ook voor langere mensen
  • Still in gebruik en rollen
  • Verpakking is goed geregeld
  • Rug en nek support
  • Geen rugklachten zelfs na uren zitten

Minpunten

• Zit vlak einde mocht wat ruimer (auw)
  • Je glijd lichtelijk weg
  • Prijs had wat goedkoper gemogen

Ik had een IKEA stoel voor heen, deze viel echt uit elkaar van ellende. Leuningen zaten zodanig los dat ze elk moment er af konden vallen, gas lift had geen puf meer, kreeg een idee dat ik elk moment of achter over zou vallen of op een andere mijzelf zou bezeren.

Ik heb na wat onderzoek gedaan te hebben gekozen voor deze Corsair T2 stoel. Niet vanwege het gaming aspect, maar omdat het hoog werd aangeprezen door velen. Ik heb zelf niet veel geld, dus het moet wel in 1 keer goed zijn. Omdat MeGekko goedkoop zou zijn volgens Tweakers heb ik daar mijn bestelling geplaatst die gelukkig ook aankwam op mijn gewenste dag dat zo snel mogelijk zou zijn. Er was wel spraken van 1 dag later de levering krijgen wat nog geen probleem zou zijn geweest, maar dit is niet gebeurd. Het is netjes op tijd geleverd.

De verpakking en het gebruikte materiaal is zeer netjes en beschermt alles goed, zonder het moeilijk te maken voor de persoon die de stoel moet in elkaar zetten. Het in elkaar zetten van de stoel is zeer snel en makkelijk verlopen. Ook hier geen klachten in.

De stoel zit voornamelijk comfortabel maar het zit vlak is toch een puntje dat ik minder vind. Ik bedoel specifiek war de benen richting de vloer gaan. Door dat het een kuip stoel is zitten daar van die punten die omhoog steken. Deze hadden na mijn idee toch wat weider gemogen aangezien ik even wat meer ruimte verlang daar. Ik kom er steeds tegen aan en dus gaat het pijn doen als je lang moet zitten. Ik merk ook dat ik wat weg glijm dit kan zijn omdat ik nog nooit eerder een goede stoel heb gehad, maar kan ook zijn omdat de stoel daadwerkelijk wat aan de gladde kant is.

Ik denk dat ik deze stoel zeker kan aanraden, al denk ik wel dat de prijs iets omlaag mag.

Heb jij ook een Corsair T2 Road Warrior Gaming Chair (Zwart/Geel)?