LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

Nikkivd 30 januari 2021, 128 views Product geleend

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Mooie uitstraling en goed geluid

Pluspunten

• Goed geluid
  • Batterijduur

Minpunten

• Gevoelig bij elke aanraking

Ze hebben een mooie (en eigenlijk zelfs chique) uitstraling. Handig dat er verschillende maten opzet dopjes bij zitten. Het geluid klinkt erg goed en mooi. Koppelen van de oortjes met mobiel gaat erg gemakkelijk. Batterijduur van de oortjes gaat lang mee.
Bleven bij mij tijdens sporten niet altijd even goed in me oren zitten. Ik moest de oortjes dan af en toe een extra duwtje geven, zodat ze er niet uit konden vallen. Ze zijn ook erg gevoelig bij elke aanraking, wanneer ik ze net in me oor aan het doen ben gebeurt er vaak al van alles zonder dat ik dat wil. Als de oortjes eenmaal zaten, was het wel fijn dat ze snel reageerden wanneer je ze bv op pauze wilde zetten. Fijn dat het ook werkt als je maar 1 oortje wilt gebruiken. Ik kreeg zelf namelijk nog weleens last van mijn oren, dan is het wel fijn dat je met 1 oortje kan afwisselen van oor.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?