Keychron K4 (Version 2) Review
Aangezien ik toch de numpad miste heb ik mijn gmmk tkl omgewisseld voor deze.
Hij is 1 rij toetsen breder dan een tkl maar als nog een heel stuk kleiner dan een full size.
Ook is het toetsenbord gewoon bij ergowerken leverbaar.
(Uitgebreide review voor meer informatie)
Pluspunten
Prijs voor hotswap + features + kwaliteit Alle kwaaltjes van de V1 zijn opgelost Stabs zijn zonder werk al best goed Mogelijkheden zoals herprogrammeren van toetsen, Bluetooth en mac support etc Andere kleur esc meegeleverd en toetsen voor mac/windows ook een goeie keycap puller en switch puller
Minpunten
Niet alle keycap setjes passen. Let hier dus goed op! standaard de rode esc geinstalleerd Kabel maar 1.2m, erg kort.
Eindoordeel
Aangezien ik toch de numpad miste heb ik mijn gmmk tkl omgewisseld voor deze.
Hij is 1 rij toetsen breder dan een tkl maar als nog een heel stuk kleiner dan een full size.
Met het kopen van keycaps is het handig om op de grootes van de keys te letten, niet alle setjes passen.
Ook zijn alle kwaaltjes van de V1 opgelost, hij zit niet meer plat op het bureau maar heeft een kleine hoek, ook zitten er voetjes op om de hoek nog groter te maken. Ook zit de DEL toets op een betere locatie. Over het algemeen een heel fijn en goed toetsenbord, Ook zijn de stabs beter dan die op de gmmk wat een grote plus is.
Hij is 1 rij toetsen breder dan een tkl maar als nog een heel stuk kleiner dan een full size.
Met het kopen van keycaps is het handig om op de grootes van de keys te letten, niet alle setjes passen.
Ook zijn alle kwaaltjes van de V1 opgelost, hij zit niet meer plat op het bureau maar heeft een kleine hoek, ook zitten er voetjes op om de hoek nog groter te maken. Ook zit de DEL toets op een betere locatie. Over het algemeen een heel fijn en goed toetsenbord, Ook zijn de stabs beter dan die op de gmmk wat een grote plus is.
Beoordeel deze review:
Reacties (6)
edit: Eerdere vraag al beantwoord door zelf even te zoeken.
Dank voor de review; heb 'm zelf ook besteld, ben benieuwd :-)
Dank voor de review; heb 'm zelf ook besteld, ben benieuwd :-)
[Reactie gewijzigd door me23 op 23 juli 2024 00:38]
Top! Wou net antwoorden haha.
Veel plezier ermee!
Veel plezier ermee!
Hij lijkt erg hoog. Krijg je last van je polsen bij langdurig gebruik?
Het toetsenbord is ietsje hoger dan de g810 en glorious gmk tkl die ik eerder heb gebruikt. Maar ik heb geen problemen met langdurig gebruik, het helpt ook wel dat die een klein beetje lager is bij de pols.
Oké goed om te weten. Bedankt voor je reactie.
Wat voor switches heb je eigenlijk gekozen voor het keyboard?
Wat voor switches heb je eigenlijk gekozen voor het keyboard?
[Reactie gewijzigd door Portalizer op 23 juli 2024 00:38]
Ik gebruik de blues. Maar aangezien ik voor de ‘hot swap’ versie heb gekozen kunnen elke 3 en 5 pin switches op het toetsenbord.
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn
/u/1075965/crop5d9dcd95bafd5_cropped.png?f=community)
:strip_icc():strip_exif()/u/344279/crop5b2268e424c02_cropped.jpeg?f=community)