HP Envy x360 15-ed1550nd

Specificaties 15,6" • 3840x2160 • 1TB • Intel Core i7 - Bekijk alle specificaties

HP Envy x360 15-ed1550nd Review

ESFMNewbie 28 januari 2021, 996 views Product gekocht

HP Envy x360 15-ed1550nd

Helaas wordt bij dit model de SSD en schermdrivers niet herkend vanuit een standaard MS installatie image. HP wil hierop geen support leveren ;-( Laptops zijn voor mij onbruikbaar. HP wil deze nieuwe laptops ook niet omruilen.

Pluspunten

• Mooi scherm
  • ook leuke laptop voor zakelijk

Minpunten

• Geen ondersteuning standaard windows10 image
  • Geen driver en download pagina

Binnen het bedrijf al een aantal(±20) Envy x360's ingezet naar volle tevredenheid. Het zijn leuke laptops om te werken met onder andere OneNote door middel van een Pen en het scherm 360grd te kunnen bewegen. Alle laptops zijn voorzien van eigen image met W10-Enterprise.

Heb jij ook een HP Envy x360 15-ed1550nd?

Vervelende situatie, heb je toevallig al de hp support assistent geprobeerd? En je zou evt hier nog een driver pack kunnen proberen voor de windows versie die jullie gebruiken.

Dan had je de drivers moeten slipstreamen in je Windows image...
Misschien dat ik hier iets mis maar had je niet (of misschien nu nog) een factory reset + upgrade naar pro/enterprise kunnen doen? Ik heb mijn Envy laptop met ssd (wel iets ouder model) zo ook geupgrade. Eventueel kun je nog HP assistant installeren om drivers te vinden als je kan booten naar Windows.