Withings Scanwatch 42mm Zwart (Zwart) Review

MPC60 27 januari 2021, 477 views Product gekocht

Withings Scanwatch 42mm Zwart (Zwart)

Zeer tevreden over dit horloge.

Pluspunten

• Batterijduur
  • Europees Product
  • Stijvol

Minpunten

• Geen minpunten

Als hartpatiënt al een tijd op zoek geweest naar een smartwatch waarmee ik enig inzicht in mijn hartritme kon krijgen. Als horloge liefhebber vind ik de meeste niet smaakvol en mede door het uiterlijk viel mijn oog op de scanwatch. Aangezien ik niet veel geef om notificatie die ik op een horloge kan beantwoorden of muziek die ik kan doorspoelen is dit voor mij geen probleem. De ECG komt betrouwbaar op mij over al is het natuurlijk maar 1 meetpunt. Mijn slaap houd hij ook prima bij en geeft dezelfde resultaten door als mijn Philips apneu apparaat. Ik heb het horloge nu een kleine week en hij bevalt goed, geeft me vertrouwen wb mijn hartritme overdag en snachts en ziet er stijlvol uit. Een aanrader voor iedereen die smartfuncties zoekt maar niet perse een smartwatch wil.

Heb jij ook een Withings Scanwatch 42mm Zwart (Zwart)?

Vraag & Aanbod