LG BU50NST

€ 2.698,91
Specificaties Quad Full HD DLP-beamer • 300" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

LG BU50NST Review

rickkert92 24 januari 2021, 549 views

LG BU50NST

zeer mooi en scherpe beamer

Pluspunten

• zeer scherp beeld
  • geluid
  • wifi
  • wordt niet heet

Minpunten

• groot

Contrast / helderheid Score: 5
ik test momenteel een LG BU50NST, ik had altijd het idee bij een beamer dat het inscherp was en dat het echt donker moest zijn in de woning. Deze beamer heeft het tegendeel bewezen. de aanschaf van de beamer is wel wat aan de hoge kant echter schijnen dit de beste beamers van het moment te zijn. Ik kwam er ook achter dat er geluid in de beamer zat. U moet niet verwachten dat het een home cinema gevoel geeft, daar zult u echter nog wel een goede set bij moeten nemen voor de bass. Voor presentaties of andere doeleinden is het geluid geschikt. De speaker die er in zit kan vrij hard. Ik verbaasde me over de scherpte van het beeld dit is echt bizar scherp. Dit ligt natuurlijk ook op de te projecteren achtergrond. De beamer is zeer makkelijk in gebruik en heeft zelfs WIFI, waardoor deze makkelijk te verbinden is met de router. Het viel me ook op dat de beamer niet heet werd en geen geluid maakt(je hoort geen koelfan)

Heb jij ook een LG BU50NST?

Is dit tegenwoordig het niveau van een gesponsorde review? Het lijkt wel Kieskeurig...
Daar hoef je geen professionele reviewer voor te zijn lijkt me.
Klopt. Alleen zou ik dit nooit sponsoren als ik LG was.
Ik heb het product niet gratis gehad, was het maar zo'n feest. Ik heb ook wel eens een telefoon gehad van LG waar ik niet zo over te spreken was dit heb ik ook gewoon eerlijk in de review verteld.
ik sponsor niemand, ik ben gewoon eerlijk over de beamer, ben er zeer blij mee. Ik heb het product ook niet gekregen.