Foscam W21

€ 36,55
Specificaties 1920x1080 (Full HD) resolutie met microfoon - Bekijk alle specificaties

Foscam W21 Review

Oon 23 januari 2021, 237 views Product gekocht

Foscam W21

Betaalbare webcam van acceptabele kwaliteit. Werkt goed in minder belichte situaties, maar het beeld is over het algemeen matig.

Pluspunten

• plug & play
  • goedkoop
  • lampje wanneer ingeschakeld

Minpunten

• zelf privacyklepje plakken
  • erg bleek beeld
  • beeldkwaliteit
  • formaat

Design & bouwkwaliteit Score: 3
Opnamekwaliteit Score: 2
Ik heb deze webcam aangeschaft tijdens de eerste lockdown (toen een beetje webcam al snel 150-250 euro was). Dit was de enige die nog betaalbaar en leverbaar was, dus op de gok maar besteld, omdat de webcam in mijn laptop niet spectaculair is en niet op de juiste plek zit (ivm meerdere monitoren).

Hij zit stevig op mijn monitor en geeft beter beeld dan de webcam in mijn laptop. De kabel is lang genoeg voor op een 27" scherm met de laptop erlangs. Het privacyklepje wordt los meegeleverd en steekt wanneer je deze gebruikt een flink stuk uit boven de webcam. De webcam zelf steekt ook al een stuk uit boven de monitor, omdat de steun nogal flink is.

Het geheel komt hiermee zo'n 5 centimeter boven mijn monitor uit met het klepje dicht. De webcam zelf is zo'n 9,5 centimeter breed.

Ik ben uiteindelijk tevreden over mijn aankoop, maar niet als permanente oplossing.

Heb jij ook een Foscam W21?