Specificaties 6MP, 3x optische zoom - Bekijk alle specificaties

Canon Ixus 60 Review

ajbalmere 17 mei 2006, laatste update op 18 mei 2006, 428 views

Canon Ixus 60

Pluspunten

• Lekker klein, kan bijna altijd mee. Instellingen zijn vrij gemakkelijk en snel te maken. Geweldige foto's.

Minpunten

• Bij gebruik van de digitale focus heb je wel een erg vaste hand nodig, maar dat geld voor al dit soort camera's.
  • Verder in vergelijk met de Sony die we hadden zeker geen andere negatieve eigenschappen.

Uitbreidbaarheid Score: 4
Batterijduur Score: 4
Snelheid en automatiek Score: 5
Naast de spiegelreflex waren we op zoek naar een goede camera voor snelle digitale plaatjes die onze Sony moest gaan vervangen, de afgelopen weken het web afgezocht naar informatie over ixus 60 en 65. Deze camera viel meteen goed in het plaatje, mooie foto's zover ik kon zien mbt de voorbeelden op het web, leuk geprijsd.

Na wat shoppen in de winkels, ik hou zelf niet zo van webwinkels, zoals Dixons, Media Markt etc.... een leuke deal weten te maken bij de MM te Almere.

Na wat uurtjes spelen en printen van de gemaakte foto's zijn we erg tevreden met deze aankoop.

Vanmiddag wat macro opnamen genomen in de tuin en die zijn fantastisch voor dit type compact camera. Teveel focus heb je een statiefje nodig, maar dat is met al dit soort camera's.
Binnen opnamen zijn ook erg goed.

Heb jij ook een Canon Ixus 60?