LG 43UN700-B Zwart

€ 629,33
Specificaties 43" • 3840x2160 (4K) • 60Hz • IPS • - Bekijk alle specificaties

LG 43UN700-B Zwart Review

Vishari Beduk 21 januari 2021, 453 views Product gekocht

LG 43UN700-B Zwart

Geen aanrader vanwege de kleuren. Voor de rest wel goed.

Pluspunten

• Groot en scherp.
  • De beste voet met perfect kantel mechanisme.
  • Veel aansluitingen.

Minpunten

• Kleuren zijn flets.
  • Geluid.
  • Geen vervanging van een 'echte' monitor.

Mooi groot beeld, Alles scherp. En mijn exemplaar heeft gelukkig geen dode pixels of vuil tussen de panelen (heeft mijn andere 4K monitor wel).
Wat direct opvalt is zijn de fletse kleiuren. Hierdoor is deze monitor niet geschikt voor grafisch werk. En ook voor films kijken kan ik deze monitor niet aanraden. Het geluid is alleen voor nood.
Als 'gewone' kantoor monitor is deze veel te groot (scherm is niet gebogen). En geeft veel te veel licht.
Dus dit is echt een 'erbij' monitor.

Heb jij ook een LG 43UN700-B Zwart?