Tweakers zegt: 8,5

OnePlus Nord (8GB ram) Grijs

Specificaties 6,44" • 2400x1080 • 128GB - Bekijk alle specificaties

OnePlus Nord (8GB ram) Grijs Review

Pieterboss 21 januari 2021, 204 views Product gekocht

OnePlus Nord (8GB ram) Grijs

Mooi toestel voor een goede prijs

Pluspunten

• Beeldscherm
  • Batterij
  • vingerafdruk scanner

Minpunten

• plastic frame

Mooi toestel voor een goede prijs.Ik kwam van de Mi A2 af en dit is echt heel hele mooie upgrade. Bij de A2 was de Android skin helemaal schoon zonder extra's van Xiaomi. De Android laag van OnePlus is niet storend en vaak erg functioneel. Het nadeel is wel dat OnePlus perse zelf alle apps nog een keer moest maken en niet de keuze vrijlaat aan de consument. Hierdoor had ik zelf 2 file managers en 2 calculators.
Ook is het jammer dat er geen 3.5mm jack op zit. Ik ben zelf al 3 jaar overgestapt naar draadloos alleen mensen om mij heen die het toestel soms lenen niet.

Heb jij ook een OnePlus Nord (8GB ram) Grijs?