LG UltraGear 32GK850G Zwart

Specificaties 31,5" • 2560x1440 (Quad HD) • 165Hz • VA • 5ms - Bekijk alle specificaties

LG UltraGear 32GK850G Zwart Review

D.J.P. 20 januari 2021, laatste update op 20 januari 2021, 113 views Product gekocht

LG UltraGear 32GK850G Zwart

Erg tevreden mee! Mooie middle ground in veel opzichten.

Pluspunten

• Formaat: 32inch - QHD combi is voor mij een sweet spot
  • G-Sync (ingebouwd) en 144 htz
  • Prijs-kwaliteit verhouding
  • Optionele RGB verrassend prettig
  • Scherper en neutraler beeld dan ik had verwacht gezien sommige andere reviews hier: rendering van tekst is wat mij betreft voldoende
  • Eenvoudige, stevige constructie zonder opvallende 'gamer' fratsen maar een simpel, strak ontwerp

Minpunten

• Kijkhoeken zijn niet optimaal vanwege de VA techniek

Ik kon hem voor 599 euro kopen via een verkoper op tweakers. In mijn ogen een hele goeie deal voor wat je krijgt.

Extra blijmaker in mijn geval: de native G-sync heeft mijn ouwe trouwe gtx 970 nog even wat leven ingeblazen totdat de nieuwe generatie kaarten weer voor een normale prijs te krijgen zijn. Met deze monitor is 1440p net te doen met zo'n ouwe kaart.

Heb jij ook een LG UltraGear 32GK850G Zwart?