Corsair Carbide Spec-06 TG Wit

€ 89,90
Specificaties Tower • 6 interne bays - Bekijk alle specificaties

Corsair Carbide Spec-06 TG Wit Review

Ulas 19 januari 2021, 42 views Product gekocht

Corsair Carbide Spec-06 TG Wit

Mooie kast voor een nette prijs, maar er klopt niks van de aangegeven specificaties. Er zou boven een 120 mm 25 dik standaard fan moeten passen, maar bij mij gaat het echt niet. Laat staan een van 140mm... Ik moest de fan omruilen voor een low profile fan.

Pluspunten

• Mooi
  • Plek voor radiator voor in

Minpunten

• 120mm 25 fan past niet boven in, je hebt een low profile fan nodig!

Ik heb de kast nu al een half jaar en ik dacht, ik ga nog twee fans plaatsen. Ik heb iets meer koeling nodig tijdens het encoden van video. Ik heb twee standaard 120mm 25mm dik Noctua fans gekocht, eentje voor achter boven, en eentje voor voor in. Helaas past er boven geen 25mm dikke fan. De fan drukt tegen de shield en CPU cooler kabel aan, en zelfs met een beetje kracht inzetten komt die niet ver genoeg naar achteren. Dus ik kan een fan weer retour sturen en een low profile versie bestellen. In de handleiding staat dat het zou moeten passen, en zelfs een 140mm fan, maar die zal nog verder door moeten kunnen schuiven, dus dat kun je helemaal vergeten. Erg jammer, want de kast is verder best ruim voor zijn maat. Geen problemen met grote videokaarten, en een radiator van 240 past makkelijk voor in. Volgens de handleiding en specs zelfs een radiator van 360, maar ik zou dat niet vertrouwen.

Heb jij ook een Corsair Carbide Spec-06 TG Wit?