PNY XLR8 MD32GK2D4320016XRGB Review

Theodoor v B 19 januari 2021, laatste update op 19 januari 2021, 131 views Product gekocht

PNY XLR8 MD32GK2D4320016XRGB

Goede reviews gelezen, daarom besteld, echter bij mij werkt de XMP niet.

Pluspunten

• Mooie RGB
  • Robuust

Minpunten

• XMP werkt niet

Stabiliteit Score: 2
Gemengde gevoelens bij dit RAM.
Het is een mooie set met goede RGB, voelt ook robuust aan, echter.
Met het BIOS op XMP en de rest Auto wilde de PC niet opstarten. Ik heb het ook geprobeerd door het voltage zelf in te stellen(1.36V) maar dat gaf geen soelaas. Ik heb niet naar compatibiliteit gekeken trouwens.
Was wel in staat 3600C16 met manuele instellingen te draaien alhoewel instabiel, wellicht met wat finetuning was het gelukt.

Voor mij onvoldoende om de set te houden

Hieronder nog wat schermfoto's van memory benchmarks.
1e Alles in de BIOS op Auto.
2,3 & 4 handmatige instellingen.

Setup:
B450 Mortar Max
R5 3600

Heb jij ook een PNY XLR8 MD32GK2D4320016XRGB?