Tweakers zegt: 8,5

Jabra Elite Active 75t (Titanium, Zwart)

Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Jabra Elite Active 75t (Titanium, Zwart) Review

Kes_GS 19 januari 2021, 133 views Product gekocht

Jabra Elite Active 75t (Titanium, Zwart)

Eigenlijk niet geschikt voor hardlopen. Ze blijven niet goed in mijn oren zitten tijdens het hardlopen en steeds korte geluidsonderbrekingen. Wel weer geschikt voor computerwerk door de multi-verbinding.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Multi-verbinding
  • Fysieke knoppen

Minpunten

• Ongeschikt om mee te sporten
  • Pasvorm
  • Fysieke knoppen

Ik heb de Jabra Elite Active 75t eigenlijk gekocht om mee te sporten, meestal hardlopen.

De eerste meevaller Bluetooth connectie via mijn Garmin Forerunner werkt!

Alleen daarna valt het weer tegen. Tijdens het lopen valt het geluid steeds kort weg. Verder blijven de oortjes niet goed zitten. Ik moet ze steeds weer opnieuw aandrukken en hiermee druk ik tijdens het rennen toch regelmatig op een van de toetsen. Als ik ze niet aandruk tijdens het rennen vallen ze uit mijn oren, een paar keer getest...

Ik heb alle maten van de oordopjes geprobeerd, maar helaas, de oortjes blijven niet goed zitten tijdens het hardlopen.

Nog even een keer over het wegvallen van de verbinding. Zelfs wanneer ik mijn telefoon in zijn broekzak heb zitten, bijvoorbeeld tijdens een wandeling, blijft het geluid steeds kort wegvallen. Wanneer ik mijn telefoon in de binnenzak van mijn jas stop is de verbinding wel goed.

Wat een echte meevaller was is de multi-verbinding. Er kunnen 2 apparaten gelijktijdig gekoppeld zijn aan de Jabra's . Dit is echt handig voor mijn (kantoor)werk om kunnen switchen tussen bijvoorbeeld Teams via mijn laptop en telefoongesprekken.

Je kan de Jabra Elite Active 75t ook gebruiken om muziek te luisteren. Natuurlijk mijn Sony WH-1000XM3 klinkt een beter, maar dat ding is wel groot...

De Jabra's blijven toch, maar voor een ander doel dan ik ze heb gekocht, namelijk kantoor/thuis gebruik.

Heb jij ook een Jabra Elite Active 75t (Titanium, Zwart)?