Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4

Specificaties GDDR6 • 3x DP, HDMI - Bekijk alle specificaties

Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4 Review

davvijvNewbie 18 januari 2021, 260 views Product gekocht

Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4

Pluspunten

• RGB
  • 4 Fans
  • 2x 8 pins
  • Hoge kwaliteit

Minpunten

• Moeilijk te verkrijgen

Prachtige kaart om te zien. Oogt ook fantastische samen met mijn RGB build. Kaart is makkelijk te syncen voor een a-rgb ervaring. Verder is de prestatie van de kaart geweldig. De tweede gen ray-tracing werkt goed met de compatible games die beschikbaar zijn. De 4e fan vind ik ook een erg gaaf initiatief. Voor het runnen van de zwaarste programma's blijft je kaart op perfecte temperatuur.

Heb jij ook een Inno3D GeForce RTX 3070 iChill X4?

Vraag & Aanbod