1 review

Garmin HRM Dual

€ 56,98
Specificaties Wearable-accessoire (Garmin-compatible) - Bekijk alle specificaties

Garmin HRM Dual Review

enkb 15 januari 2021, laatste update op 26 januari 2021, 312 views Product gekocht

Garmin HRM Dual

Sinds kort met geen mogelijkheid meer te koppelen aan Iphone, het werkte sowieso niet met de eigen Garmin Connect app maar wel met Runkeeper. De band koppelt nog wel met Android. Ook in de sportschool kon ik de band slecht koppelen met cardio apparaten waarop ik trainde.

Pluspunten

• Makkelijk omdoen
  • Werkt goed samen met Runkeeper

Minpunten

• Werkt niet met de eigen Garmin Connect app
  • Werkt niet samen met Vivo Smart 4
  • Krijg hem niet meer gekoppeld met Iphone

Ik wist dat de band niet zou samen werken met mijn Vivo Smart 4 maar ik had wel verwacht dat deze zou samen werken met de Garmin Connect app zodat ik vanuit de app een beter beeld zou krijgen van mijn vorderingen helaas is dat niet zo.

Gemiste kans vanuit Garmin. Vanwege het niet compatible zijn met de eigen software en omdat ik hem nu niet meer aan mijn Iphone kan koppelen zou ik de band niet aanraden.
Wellicht werkt het wel goed samen met een ANT+ of overige android devices.

Heb jij ook een Garmin HRM Dual?