LG BU50NST

€ 2.698,91
Specificaties Quad Full HD DLP-beamer • 300" maximale schermdiameter - Bekijk alle specificaties

LG BU50NST Review

Markosh 15 januari 2021, laatste update op 20 januari 2021, 133 views Product geleend

LG BU50NST

Prima zeer heldere projector, welke de top is in zijn klasse. Vergeleken met onze huidige beamer is dit 1000 stappen vooruit wat een spathelder beeld geeft wat je zelfs overdag gewoon op een witte muur kunt projecteren

Pluspunten

• helder beeld

Minpunten

• wifi verbinding

Contrast / helderheid Score: 5
We gebruiken de beamer voor onze slaapkamer. Beeld van deze beamer is erg helder. Ook wanneer de beamer verder weg staat is het beeld helder en zijn is bv de ondertiteling bij films goed te lezen. Ook kleiner letters worden goed geprojecteerd.

De beamer heeft een fijn menu waarmee je de ingang makkelijk kan bepalen.Dit kan gemakkelijk via de bijgeleverde en gebruiksvriendelijke afstandbediening. Ook is er de optie om de beamer aan te sluiten op het wifi netwerk. Hiermee kun je via de afstandsbediening rechtstreeks op het internet. Merk wel dat het laden van de internetpagina's zoals bv youtube erg lang duurt.

Heb jij ook een LG BU50NST?