1 review

HP OMEN 25L Desktop GT12-0475nd

Specificaties Tower/desktop met Ryzen 7 3700X en 16GB ram - Bekijk alle specificaties

HP OMEN 25L Desktop GT12-0475nd Review

Lyas82 13 januari 2021, laatste update op 26 september 2021, 2.054 views Product gekocht

HP OMEN 25L Desktop GT12-0475nd

Gekocht i.v.m. videokaart schaarste. Net niet genoeg spijt om hem terug te sturen. Als er geen schaarste was dan had ik hem zeker terug gestuurd. Dit omdat hij tijdens het gamen heel veel lawaai maakt. De CPU ging naar 94 graden en hij maakte 43db.

Pluspunten

• RTX3070
  • Ryzen 7 3700X
  • Stak klein kastje

Minpunten

• Lawaai
  • Slechte koeling
  • Nagenoeg geen uitbreiding mogelijk.
  • Bios van het moederbord is totaal afgesloten.
  • Geen mogelijkheid voor casefan aan de voorkant.

Features Score: 1
Dit omdat hij tijdens het gamen heel veel lawaai maakt.
De CPU ging naar 94 graden en de koelers maakten ongeveer 43db lawaai.
Daarnaast is hij erg beperkt uit te bereiden.
Er is geen PCI Express slot over.
Er is geen M.2 slot over.
Er zijn geen geheugen sloten over.
Je kan alleen 2 SATA schijven toevoegen.
Ik heb voor 100 euro aan koeling aangeschaft, nu is hij stil en koel.
Als laatste punt is het wat mij betreft bizar dat de bios van het moederbord compleet afgeschermd is. Hierdoor kun je bijvoorbeeld als je nieuw geheugen wil plaatsen, niet kunnen instellen, waardoor het waarschijnkijk niet op de juiste snelheid zal draaien. (Wel omheen te werken met Ryzen Master)

Update: Inmiddels is de RGB van de 2 HyperX geheugenbankjes niet meer in te stellen. Deze zit nu vast op een regenboog loop. Als je dat leuk vind is het geen probleem maar ik vind het best storend en slecht aangezien HyperX van HP is tegenwoordig..

Heb jij ook een HP OMEN 25L Desktop GT12-0475nd?

Ik zit ook na te denken om deze te kopen, aangezien een videokaart vinden onmogelijk is. Draaien de games wel soepel? of ben je nog steeds ontevreden?

Ben benieuwd!
De prestaties zijn verder ok.
't is wel typisch van OEM dat er vrijwel geen uitbreidmogelijkheden zijn. Erg spijtig en erg onnodig