1 review

Philips Senseo Viva Café (Rood)

Specificaties Pads of capsules-machine voor Senseo - Bekijk alle specificaties

Philips Senseo Viva Café (Rood) Review

Poebie 13 januari 2021, laatste update op 13 januari 2021, 79 views Product gekocht

Philips Senseo Viva Café (Rood)

Pluspunten

• Direct start
  • kleur

Minpunten

• tuitje zakt omlaag
  • Geen verlichting keuzeknopje
  • watertank te klein
  • Hard plastic apparaat waardoor snel stuk bij bijv. stoten.

Mooi rood is niet lelijk is het spreekwoord, maar daar is verder alles mee gezegd. Ik ging voor deze omdat je direct de knop om koffie te zetten kunt gebruiken zodat deze start als het water is opgewarmd. Echter gaat de keuzeknop niet branden als je deze knop hebt ingedrukt waardoor je niet weet of je m nu wel of niet hebt ingedrukt. Dubbel indrukken is nl een espresso kopje. Daarnaast kun je het (lelijke) tuitje in hoogte instellen aan de hand van de hoogte van je kop, maar als de machine dan start, zakt deze direct naar beneden. Heel irritant en absoluut geen aanrader.

Ik had dit apparaat direct bij Philips gekocht vanwege de korting die ik kreeg. Het eerste apparaat wat ik kreeg was stuk. Deze diende eerst geretourneerd te worden voordat ze een nieuwe gaan opsturen. Dit hele proces duurt meer dan een week. Zo slecht. Je kunt het beter in de winkel kopen waar je direct naar terug kunt gaan zodat je een nieuwe mee krijgt. Nu heb ik dus de 2e die dus niet werkt zoals die zou moeten werken. Echter werkt de website van Philips niet correct en voorzie ik weer rare omwisselproblemen. Om die reden doe ik het er maar mee. Ze "gooien" graag met 10% kortingsbonnen op je volgende aankoop maar dat is iets wat je niet meer wilt gezien de manier waarop het afhandelen gedaan word. Bovendien moet je maar net een ander product binnen die 2 maanden die je ervoor krijgt moeten willen hebben.

Nee, niet doen!

Heb jij ook een Philips Senseo Viva Café (Rood)?