Linksys Velop Mesh WiFi System tri-band - Duo Pack

Specificaties WiFi-ac • 2-poorts switch (max 1Gbps) - Bekijk alle specificaties

Linksys Velop Mesh WiFi System tri-band - Duo Pack Review

Krijn84Newbie 13 januari 2021, 118 views Product gekocht

Linksys Velop Mesh WiFi System tri-band - Duo Pack

Goed en stabiel, prachtig design.

Pluspunten

• stabiel
  • design
  • toch wel full option router

Minpunten

• lastig te vinden configuraties
  • apple home kit

Beheerbaarheid Score: 3
WLAN-bereik Score: 4
Gebruik deze set nu al 2 jaar, en niet zeggen dat ik echt zeer tevreden ben. Mijn huis heeft ongeveer 50 wifi apparaten en dit is geen probleem voor deze set. Ook streams via chromecasts gaan zonder stotteren/bufferen op 4k. Ik heb er 2 in een rijtjes huis diagonaal verdeeld van voorkant begaande naar achter op de 1ste verdieping.

De app is echt minimaal kwa opties, er is ook een webinterface die is wat uitgebreider. Dit moet je wel zelf bedenken andere referenties naar de webinterface zijn er niet. En zelfs op de webinterface worden dingen voor je verborgen grappig genoeg, echter zijn ze wel te vinden door de URL handmatig aan te passen. Dan opeens heb je "full power" die je gewend bent uit andere routers.

Wat ik jammer vind is dat zigbee antenne totaal ongebruikt blijft, dit zou in fijne addon zijn in mijn smart home. Ook de pas aangekondigde samenwerking met apple home kit, laat het erop lijken dat ik in de toekomst toch spijt ga krijgen van mijn keuze in deze

Heb jij ook een Linksys Velop Mesh WiFi System tri-band - Duo Pack?