Tweakers zegt: 8,5

LG OLED48CX6LB Zwart

Specificaties 48" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED48CX6LB Zwart Review

Boxerlover 12 januari 2021, 343 views Product gekocht

LG OLED48CX6LB Zwart

Top aankoop mijn eerste OLED TV van LG.

Pluspunten

• Mooi beeld
  • Simpele installatie
  • Handig apps
  • 1001 instelmogelijk heden handige manual en alles goed uitgelgd

Minpunten

• tot nu toe geen

Top aankoop mijn eerste OLED TV van LG. Wat een prachtige beelden en bovendien ook mooi geluid. Wel even zoeken in de instellingen wat het beste past in jouw huiskamer, maar het instellen van deze TV gaat moeiteloos. Het is een heel scherpbeeld met mooie kleuren en zwart is nu ook echt zwart.

Smartfuncties zijn ook heel compleet, alle bekende apps zijn beschikbaar. De afstandsbediening werkt ook heel fijn de muis pointer is na enige oefening handig en fijn om mee te werken.

Moet nog wel het een en ander uitzoeken maar mijn eerste indruk is dat het een top aankoop is.

Heb jij ook een LG OLED48CX6LB Zwart?

Vraag & Aanbod