LG DSN10YG

Specificaties Soundbar met subwoofer en 2x HDMI-in - Bekijk alle specificaties

LG DSN10YG Review

Pikkelateur 12 januari 2021, laatste update op 13 januari 2021, 156 views Product gekocht

LG DSN10YG

Installeren in een paar minuten en gelijk genieten!

Pluspunten

• Geluid
  • Installatie snelheid
  • Schakelen tussen invoerapparaten
  • Design
  • Subwoofer toch redelijk compact
  • Bediening via app

Minpunten

• Chromecast werkt niet met alle apps
  • Formaat anders dan LG zelf aangeeft op de website

Geluidskwaliteit Score: 5
Wat een grote doos dacht ik eerst! Wel even schrikken dat het formaat wat op de LG website staat niet klopt met wat het daadwerkelijk is. Zoals hier op tweakers te zien is, is de breedte van de Soundbar 1443mm en op de website van LG staat er 1140mm. Maar goed, dat is iets wat mijn verder niet stoort.
Alles uitgepakt en aangesloten, daarna is het letter minuten werk dat alles werkend is. Nog nooit zo'n makkelijk installatie van een apparaat meegemaakt.
Geluid is wat mij betreft erg mooi en er komt ook veel geluid uit. Bediening via app is ook heel makkelijk en kan er ook van alles mee instellen. Wel even kalibreren om het maximale eruit te kunnen halen natuurlijk. Het kalibreren maakt overigens wel een behoorlijke herrie, maar is met ca. 10 á 15 seconden geregeld.
De eARC functie werkt ook perfect en schakelt makkelijk terug naar de vorige resource.
Enige wat wel irritant is dat de ingebouwde Chromecast niet met alle apps werkt, wat met losse Chromecast wel gewoon werkt.

Heb jij ook een LG DSN10YG?

Bedankt voor je review!
Zou je wat voorbeelden kunnen geven van apps die niet werken met de ingebouwde Chromecast? Is voor mij een belangrijke functie.
Hoi Spit,

Via de volgende url kwam ik erachter welke apps er beschikbaar zijn via de built-in chromecast voor de tv en soundbar: https://www.google.com/ch...?device=audio&partner=LGE
Opzich geen probleem voor mij omdat ik ook een lg oled cx tv heb staan.