LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

ADvdB 12 januari 2021, 90 views

LG Tone Free FN7 (Zwart)

De dopjes geven een mooi vol geluid. Er worden meerdere formaten dopjes geleverd, zo is het voor iedereen geschikt. De dopjes laden op in de handige case en schakelen automatisch in wanneer je de dopjes eruit pakt.

Pluspunten

• Mooi geluid
  • Handige (oplaad-)case

Minpunten

• Gevoeligheid dopjes

Ik heb deze dopjes nu bijna twee weken als restproduct in huis. Een aangename verrassing qua gebruik en geluid! De dopjes zitten in een handig kleine case, hier worden ze ook in opgeladen. Het opladen gaat erg snel, de batterijduur is lang. Er worden verschillende maten dopjes meegeleverd, zo passen ze dus bij iedereen. Het geluid is erg mooi, prettig en niet blikkerig (zoals ik bij veel andere types wel vind). De Het schakelen tussen verschillende functies gaat dmv een druk op het oordopje. Deze zijn heel gevoelig, dus ook bij het in- en uitdoen schakel je al snel een andere functie in, dit is wennen. Via de app kan je je persoonlijke instellingen aanpassen, ideaal. Kortom, ik ben zeer tevreden!

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?