LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

RobStrik 12 januari 2021, 209 views Product geleend

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Mijn huidige oordopjes zijn van een dubieuze kwaliteit en met de LG TONE FREE FN7 krijg ik een veel betere geluids- en gebruiks-ervaring. Wat een fijne oordopjes!!

Pluspunten

• Draadloos, zelfs opladen in box
  • Noise Cancelling
  • Ambient Sound modus

Minpunten

• Niet alle functies zonder app te bedienen

Ben opzoek gegaan naar nieuwe oortjes omdat voor hardlopen mijn on-ear hoofdtelefoon niet meer op te laden is. De in China bestelde in-ears doen het wel maar is niet je van het. Zag dit model langs komen bij de Reviewclub en mag deze nu dus testen. En alle beloften zijn wat mij betreft ook waar. Het paren met mijn LG G8s ThinQ telefoon lukte niet direct. Na tussenkomst van een iPhone waarmee we een firmware update voor de oortjes gedaan hebben lukte het mij ook.
Met de kleinste gel-dopjes passen ze mij prima.
Noise cancelling is heerlijk. Ambient sound is wat ik graag heb bij het hardlopen buiten. schakelen tussen de twee opties door een van de twee oortjes even wat langer aan te raken. Uitschakelen van beide modussen kan, maar alleen met de app.
En bellen kan natuurlijk ook. Ben goed te verstaan.
Bediening van volume hrder en zachter, pauze is met aanraken van een oortje mogelijk.
Ben zo enthousiast en blij met deze in-ears dat ik ze na de test niet graag meer kwijt wil.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?