EZVIZ C4S Review

RoyD 11 januari 2021, 330 views Product gekocht

EZVIZ C4S

Stevige behuizing. Beeld redelijk goed. Prijs/prestatie goed. Slechte ondersteuning via fabrikant.

Pluspunten

• RTSP (Na firmware update)
  • 1080p
  • App beschikbaar

Minpunten

• Geen ondersteuning
  • Infrarood leds stralen op camera in
  • Registratie nodig

Kwaliteit Score: 3
Ik had deze camera via een van de bekendste dagaanbiedingen sites gekocht. Aangezien Ezviz een dochteronderneming is van Hikvision, dacht ik dat de ondersteuning van het product wel goed zat. Ook de positieve reviews van andere modellen brachten mij tot de aankoop. Groot was de teleurstelling na het aansluiten: Het lukte mij niet om via de webbrowser toegang te krijgen (foutmelding op ipadres). Ik wilde toegang voor de foto's en RTSP Echter meer dan een half jaar later is contact via RTSP gelukt. Hier was een firmware update voor noodzakelijk die ik via een medegebruiker op GitHub heb gekregen. Dat is ook de reden dat ik de info hier deel: Zodat mensen hun camera ook kunnen upgraden. Helaas werkt hierdoor het rechtstreeks opvragen van foto's in de browser niet meer via http://admin:XXXXXX@192.168.y.y/Streaming/channels/1/picture waar XXXXXX het wachtwoord aan de onderzijde van de camera is. De aanwijzingen voor het updaten kan men hier vinden: https://github.com/ccrisan/motioneye/issues/1531

Heb jij ook een EZVIZ C4S?

Vraag & Aanbod