LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

Annisa59Testpanel 10 januari 2021, 72 views Testpanel

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Nu de oortjes 2 weken te in gebruik kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben. Goede geluidskwaliteid en eenvoudig koppelen van de oortjes met telefoon. De zelfreinigende functie en het wegcijferen van omgevingsgeluiden maken het gebruik nog fijner. Opladen in de bewaren op 1 plek is top.

Pluspunten

• Gebruiksduur
  • Eenvoudig koppelen
  • Zelfreinigend

Minpunten

• Vallen soms uit mijn oren

Na de oortjes 2 weken te hebben gebruikt kan ik alleen maar zeggen dat ik zeer tevreden ben. Goede kwaliteit van geluid en een eenvoudige manier van koppelen van de oortjes met telefoon.
Opladen in de meegeleverde bewaardoos waarin je ze ook kunt opladen is een voordeel.
Al met al een goed product dat ik zeker kan aanbevelen.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?