Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A20073MH)

Specificaties 14" • 1920x1080 • 512GB • AMD Ryzen 5 - Bekijk alle specificaties

Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A20073MH) Review

BampieNewbie 9 januari 2021, 1.509 views Product gekocht

Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A20073MH)

Prijs kwaliteit echt top, niet voor grote zware games. Maar werder kan alles. Video van 10 min, veel beeld en geluid gerenderd in 3 min. Accu gaat met zwaar gebruik een ruim een lange dag mee. Enorm blij met de aankoop. Had het met de rayzen 7 processor voor 900.

Pluspunten

• Licht en dun
  • Goed voor video editing

Minpunten

• Geen grote zware games
  • Kan niet openen met 2 vinger door sterke magneetjes

Ik heb deze laptop met rayzen 7 processor nu 2 maanden, had hem nodig voor mijn studie. Ik moet soms een video van circa 10 min editen, dit lukt erg goed, ik werk nu in filmora en alles loopt ontzettend goed soms wat ben het opstarten van het programma wat moeilijk maar daarna goed, gamen moet je hier niet op doen, kleinere tot grote medium games ook wel maar niet de echte grote. Over het algemeen is de laptop erg stil, met het editen maar het wel best wat geluid, maar wordt dan ook niet erg heet. Ben er erg blij mee voor de 900 euro die ik er voor betaald heb had ik geen betere kunnen vinden. Door het dunne, snelle processor, goede ventilatie en de prijs. Met studenten korting.

Heb jij ook een Lenovo Yoga Slim 7 14ARE05 (82A20073MH)?

A big complaint I have with Lenovo is Lenovo's interpretation of Warranty beginning with the "Manufactured" date not the date of the invoice to the end-user. That interpretation applies in the UK.