LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

AES2021Newbie 9 januari 2021, 77 views Product gekregen

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Super fijne draadloze oordopjes.

Pluspunten

• Goed geluid
  • Lange accuduur
  • Fijn comfort
  • Laadt snel op
  • Mooi design

Minpunten

• Gevoelig touchpad op de oordopjes
  • Noice canceling niet optimaal

Snel te koppelen met je apparaat. Mooi geluid en perfect dat je via de app je instellingen kan customizen. Zelfs na een aantal uren zitten de oordopjes fijn. Ook goed te gebruiken voor online vergadering en tijdens het sporten. Echt een aanrader.

Het openmaken van de verpakking was al een feestje. Een super strak en compacte zwarte houder voor de oordopjes. Zodra je deze openmaakt liggen de oordopjes er mooi in en zie je een blauw licht. Qua ontwerp en details is dit echt een topper.

Pairing gaat super gemakkelijk. Binnen een paar seconde is je apparaat gekoppeld. Klein minpuntje is dat de oordopjes niet met meerdere apparaten tegelijk gekoppeld kan zijn.

Vanwege het thuiswerken doe ik nu veel calls online en de oordopjes zijn hier perfect voor te gebruiken. Goed geluid en de gesprekspartners kunnen mij ook goed verstaan. Ik vond zelf de noice canceling niet perfect werken, maar goed genoeg. De accuduur is trouwens heel lang, ik kom makkelijk een 8 urige werkdag door met veel vergaderingen.

Ook tijdens het sporten en wandelen blijven de oortjes goed zitten. Wel moest ik in het begin heel erg wennen aan de gevoeligheid van de touchpad op de oordopjes. Na een paar dagen had ik hier geen last meer van.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?