LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

MteylingenNewbie 9 januari 2021, 78 views

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Voor een ieder die genieten wil van audio en dopjes wil hebben die goed aansluiten in de oren, is dit een pracht oplossing. Ze zijn gemakkelijk aan te sluiten op een device en maken iedere keer binnen no-time connectie, om meteen heerlijk te luisteren.

Pluspunten

• Active Noise Cancelling
  • (redelijk) lange batterijduur
  • Snel opladen

Minpunten

• Niet meerdere apparaten

Voorheen gebruikte ik altijd over-ear headphones. Heerlijk voor het thuiswerken en niet perse een noise cancelling nodig. Maar om met mijn headphones over straat te lopen gaf meer het gevoel van de bouwvakker met zijn beschermkoptelefoon.
In-ear vs Over-ear
Hoewel ik altijd wat sceptisch was tegenover van die kleine oordopjes in je oren, moet ik zeggen dat dit echt de verrassing van het jaar (2020) is geweest. Niet dat het jaar gekker kon, maar toch. Anyway: deze oordopjes geven een prachtig rijk geluid en diepe bass.
Handige functies
Zodra je de oortjes uit de case haalt, connecten ze al met je telefoon (of ingestelde device). De dopjes registreren op een bepaalde manier dat ze in je oren gaan en je hoort dat deze worden geactiveerd. of je er nu dus 1 of 2 gebruikt, dat maakt niet veel uit, maar ze werken zodra ze in je oren zitten. Eigenlijk geven de dopjes dan al perfect geluid.

De dopjes laden snel op en de case bevat een functie waarmee dmv UV-Licht de dopjes tijdens het opladen worden gereinigd. Ok, ik weet dus niet hoe dit werkt en OF dit werkt...maar het is al best tof. En al is het een placebo, ik heb het idee dat de dopjes mooi schoon zijn.
Active Noise Cancelling
In-ear moet wel bij je passen. Niet iedereen kan het handelen om de dopjes echt in je oren te hebben, ook al zitten er verschillende rubbertjes bij, voor de verschillende grote oren. Ikzelf vind het heel fijn, want In-ear geeft meteen al en natuurlijke anti-ruis. Maar de LG Tone Free bevat ook een Active Noise Cancelling functie. Deze onderdrukt een hoop geluid, maar lang niet alles. Maar prima genoeg om te kunnen focussen op waar je mee bezig bent.

Deze is ook handig in en uit te schakelen dmv de bediening op de oortjes zelf. Dit vergt wat gewenning maar de learning curve is laag en dus voor iedereen gemakkelijk te leren.

Ik zou zeggen, geef deze dopjes een kans. Zeker als je meer wilt lopen of genieten van podcasts, audioboeken of gewoon toffe muziek, dan is dit echt een optie!

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?