Lenovo Smart Clock met Google Assistent Lichtgrijs Review

RogerSch 8 januari 2021, 489 views Product gekocht

Lenovo Smart Clock met Google Assistent Lichtgrijs

Een veelzijdige compacte wekker die dat goed doet wat ie moet doen en dat is de tijd weergeven en op het juiste moment het alarm te laten afgaan. Om ermee muziek mee te luisteren in redelijke kwaliteit is hij minder geschikt.. Tevreden over de aankoop voor 35 euro...

Pluspunten

• Gemakkelijk instellen van meerdere wekkers
  • Compact
  • Mooi afgewerkt (doet niet plastic achtig aan)

Minpunten

• Geluidskwaliteit is voldoende voor wekker maar niet meer dan dat

Kwaliteit Score: 4
Tijdens Black Friday werd de Smart Clock door Lenovo aangeboden voor 35 euro. Omdat van de Logitech Boom Box, die wij op de slaapkamer als wekker gebruikten, het display meer en meer inbrandverschijnselen ging vertonen (bekende kwaal van het VFD display), de gok gewaagd om hem te kopen.
Ik was er al vanuit gegaan dat de geluidskwaliteit niet geweldig was. Gezien de grootte van het apparaat verwachtte ik ook niet veel van het geluid en omdat wij de Boom Box toch niet meer gebruikten voor muziek te luisteren, was dat geen probleem. Voor ons was het belangrijkste criteria om gemakkelijk meerdere weksignalen te kunnen instellen. En dat doet de Lenovo Smart Clock. Het is kinderlijk eenvoudig om meerdere alarmen in te stellen en te wijzigen. Ook de Google AI gecreëerde piano wekgeluiden zijn wel leuk. (Kan helaas niet tippen aan de Gnossienne No. 1 van Erik Satie die wij op de Boom Box hadden als weksignaal).
Om snel een alarm in te stellen roep je gewoon "Hey google zet wekker om ....". Super handig.
Tot nu geen problemen gehad met vastlopers of zo en je kunt er eventueel ook andere smart devices in huis mee bedienen via Google Voice. Getest met Slide gordijnen en Logitech Harmony en dat werkt goed.

Kortom een veelzijdige compacte wekker die dat goed dat wat ie moet doen en dat is de tijd weergeven (veel opties om de klokweergave aan te passen) en op het juiste moment het alarm te laten afgaan.

Zelf meer dan tevreden over de aankoop. Zeker voor 35 euro...

Heb jij ook een Lenovo Smart Clock met Google Assistent Lichtgrijs?