Brother DCP-J774DW

Specificaties Inkjet all-in-one (Kleur) met WiFi - Bekijk alle specificaties

Brother DCP-J774DW Review

Elekit 8 januari 2021, 348 views Product gekocht

Brother DCP-J774DW

Prima prijs kwaliteit verhouding met uitgebreide functionaliteiten

Pluspunten

• Eenvoudige installatie
  • Prijs/kwaliteit
  • Breikbaarheid van inktpatronen

Minpunten

• Geen

Drivers en stabiliteit Score: 5
Afdrukkwaliteit Score: 4
Afdruksnelheid Score: 4
Scankwaliteit Score: 4
Scansnelheid Score: 4
Ivm defect raken van mijn Canon MG5250 op zoek naar een nieuwe printer. Was behoorlijk verwend met de functionaliteiten van de Canon printer, er moest dan ook een printer terug komen met dezelfde mogelijkheden. Daar we toch nog aardig wat printen, mijn vrouw print graag eens zelf een foto. En ze scant tevens alle paperassen in.

- Scannen (tevens naar USB)
- Papierlade voorzijde/ onder printer
- Afdrukkwaliteit vergelijkbaar
- Separate inkttanks voor de verschillende kleuren
- Printen / scannen via Wifi

Dit alles bij elkaar bleek nog niet mee te vallen, of de prijs ging naar meer dan € 200,- of er moest ergens een concessie gedaan worden.
Na lang zoeken en veel vergelijken (dank tweakers voor de vergelijk functie!) bij deze Brother uitgekomen. Voldoet aan alle wensen en is ook nog eens in het wit!

Initiele setup op de printer ging zeer gemakkelijk met duidelijke instructies op het display (tevens touch, al zal dat meer regel zijn tegenwoordig, ik was het niet gewend van een thuisprinter :-) )

Vervolgens verbinding gemaakt met Wifi, ook dat wijst zich vanzelf. Daarna drivers geinstalleerd en app op de telefoon en het werkt allemaal meteen en intuitief!

Heb jij ook een Brother DCP-J774DW?