Logitech TrackMan Marble

€ 50,82
Specificaties Bedrade muis met USB aansluiting - Bekijk alle specificaties

Logitech TrackMan Marble Review

DuellNewbie 8 januari 2021, laatste update op 13 januari 2021, 185 views Product gekocht

Logitech TrackMan Marble

Als je opzoek bent naar een Trackball voor kantoor werkzaamheden zoek niet verder! Dit product biedt alles, en is super duurzaam.

Pluspunten

• Robuust
  • Functioneel
  • Accuraat
  • Prijs Kwaliteit

Minpunten

• rubbertjes onder de trackman

Februari 2005, wow. wat gaat de tijd hard.
Toen kocht ik mijn Trackman Marble bij de Dixons.
Ik had al een tijd last van RSI. Waarschijnlijk door het te veel spelen van Age of Empires II: The Age of Kings.
Toen ben ik op mijn werk (administratie) over gegaan op deze Trackman.
Ook geswitcht naar linkshandig gebruik.

Sindsdien, doet hij het met maar 1 enkel gebrek.
De rubbertje aan de onderkant hebben het maar 10 jaar volgehouden. Maar die zijn vervangen voor andere (selfmade) rubbertjes.
Je moet de bal en de contactpunten gewoon schoonhouden en dan lijkt hij eigenlijk niet kapot te kunnen.
Ohja , het aantal malen dat mijn bal is gevallen kan ik niet meer tellen. Maar hij is nog steeds heel.

De extra 2 kleine knoppen heb ik nooit echt gebruikt. Voor scrollen in excel werkt het toetsenbord (met mijn rechter hand) meer dan goed genoeg.

Gamen doe ik hier niet mee, daar gebruik ik nog steeds een normale muis voor.
Al met al zou ik zeggen dit product is ZEER aan te raden!

Heb jij ook een Logitech TrackMan Marble?