Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)

€ 17,19
Specificaties Android, iOS compatibel en 13g - Bekijk alle specificaties

Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart) Review

wolkewietje 8 januari 2021, 157 views Product gekocht

Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)

Het bandje is niet geschikt voor een brede mannen pols, zit daardoor veel te strak en niet prettig.

Pluspunten

• goedkoop

Minpunten

• Bandje is niet geschikt vor brede polsen

Ik moet wat meer gaan wandelen en wilde dat bij gaan houden met een fitnesstracker daarom heb ik deze gekocht.
Helaas zie je nergens hoe lang de polsbanden zijn en daardoor werd het voor mij een miskoop.
Ik krijg de polsband met heel veel moeite net op het 1e gaatje waardoor het veel te strak zit.
Helaas betekende dit voor mij dat ik hem terug kon sturen.
Als u met een pols omvang van 19cm zit strak tegen de huid zou ik deze band niet kopen.

Voor de functies die er op zitten heb ik hem echter niet lang genoeg om gehad om ze fatsoenlijk te kunnen beschrijven.

Heb jij ook een Xiaomi Mi Band 4C Zwart (Zwart)?