LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

Lovin dad of 2Newbie 7 januari 2021, 54 views Product gekregen

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Clean uiterlijk, gave matte kleur en klein formaat. De case is superhandig en een fijne back-up mocht de batterij toch leeg raken. ANC prima voor elkaar! Prima kwaliteit van het geluid voor type en formaat earphone en app voor eigen wens. Pairen zo gepiept! Jammer dat ik niet kan multi-pairen.

Pluspunten

• Strakke uiterlijk
  • Formaat
  • Draagcomfort
  • Stabiel vol geluid

Minpunten

• Geen muli-pairing
  • Gevoelige tiptoetsen (even wennen)

De oude dopjes konden echt niet meer. En om met het vele thuiswerken alleen maar met een over-ear phone op te zitten beviel me totaal niet. Ondanks het feit dat ik met de Sony wf-1000xm4 daarin absoluut niet te klagen heb, verre van dat! Maar ik wilde gewoon op momenten iets lichters en wat vriendelijker zijn voor mijn omgeving.

De LG Tone Free sprak me allereerst aan door het cleane uiterlijk, de matte kleur zwart en het kleine formaat. De case is superhandig, lekker klein om makkelijk op te bergen en een fijne back-up mocht de batterij toch leeg raken. Al moet je dan wel echt actief lang achter elkaar de oordopjes in hebben en ANC vol aan. Overigens werkt die ANC heel fijn voor de omvang van de dopjes. En de switch naar Ambient is zo gemaakt.

Het draagcomfort bevalt me heel goed. Beter dan verwacht en zeker beter dan ik met concurrerende modellen heb gehad. Ik voel ze bijna niet zitten, zeker niet met de kleinste dopjes. Alhoewel de middelmaat mij beter past, zoals bijvoorbeeld bij sporten. Ik kan de dopjes echt lang en vaak dragen zonder irritatie.

Het geluid heeft natuurlijk niet het niveau van mijn over ear-phone. Maar dat mag je ook niet met elkaar vergelijken. Ik vind het zeker in de buurt komen en met de eigen aanpassingen via de app nog beter aan te sluiten op eigen wens. Zo heb ik de bass een beetje opgeschroefd. Verder erg tevreden over de manier van pairen, echt een 1-2tje. Zo gepiept. Ondanks een uitgebreide handleiding. Jammer wel dat ik niet kan multi-pairen. Het bedieningsgemak is even wennen. De tiptoetsen zijn erg gevoelig. Maar na gewenning grijp je eigenlijk nooit echt mis.

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?