Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING

Specificaties Max. 1,835GHz • GDDR5X • 2x DP, DVI-D, 2x HDMI - Bekijk alle specificaties

Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING Review

thekingis13 7 januari 2021, laatste update op 7 januari 2021, 180 views Product gekocht

Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING

Top videokaart die in januari 2021 nog heeel veel kan.

Pluspunten

• Enorm goede koeling
  • Absolute top prestaties
  • Asus Aura Synq RGB
  • Poortselectie

Minpunten

• Vind dat alle zware videakaarten een soort support beugel moeten hebben!

Drivers en compatibiliteit Score: 5
Ik heb een 49 inch 1440p monitor, in principe dus twee 1440p monitoren, en ik kan alle laatste games, zoals Warzone (65+ fps high/ultra settings) en Assassins Creed Odyssey (40+ fps op high settings) soepel kan spelen. Lees wel, dat is zonder sterke bottleneck, ik heb de laatste 10 core Intel processor en ruime RAM op 3600 - 16 16 16 36 draaien op en top moederbord.

Ook doe ik veel aan 360 videobewerking, wat vaak 8K of hoger is, ook dat doet deze videokaart geweldig.

In het huidige landschap zou ik deze tweedehands voor 300 euro of minder zeker aanraden!

Heb jij ook een Asus ROG STRIX-GTX1080-A8G-GAMING?

Vraag & Aanbod