LG Tone Free FN7 (Zwart)

€ 147,45
Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

Richard Boelens 5 januari 2021, 107 views

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Erg blij mee! Mooie stijlvolle Earpods die fijn zitten. Ze kunnen lang mee zonder op te laden en opladen kan draadloos, dus ook daar heb je geen draad voor nodig :) Ik vind de Active Noise Cancelling heel fijn! Het verbinden en de bediening werkt heel eenvoudig.

Pluspunten

• Vormgeving
  • Draadloos opladen
  • Geluid
  • Active Noise Canceling

Minpunten

• Hij reageert wel heel snel op aanrakingen

Ik had altijd liever oortjes met een draad. Het leek me lastig om steeds te moeten verbinden en op te laden en ik vind iets in mijn oor al snel irriteren. Maar door deze ear pods te gebruiken ben ik helemaal om. Verbinden gaat eenvoudig en ik vind het een groot voordeel dat je ze draadloos kan opladen. Ik heb wel even moeten zoeken welke oordopjes ik het fijnst vond, maar die worden in drie maten meegeleverd.
Ik vind ze mooi vormgegeven. Het geluid is erg goed en ook ermee bellen gaat goed.
Ik moest wel even wennen aan de bediening. Je verwacht dat je de knopjes echt in moet duwen, maar alleen aanraken is voldoende. Het gebeurd daardoor wel eens dat je dat per ongeluk doet. Ik vind dat niet zo een probleem.
Ik vind de active noise cancelling heel fijn, vooral als ik me thuis even terug wil trekken van alle hectiek. Terwijl als ik buiten loop wil ik wel wat meekrijgen van mijn omgeving. Kortom ik ben verkocht!

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?