LG Tone Free FN7 (Zwart)

Specificaties In-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

LG Tone Free FN7 (Zwart) Review

chocopasta 5 januari 2021, 56 views Product gekocht

LG Tone Free FN7 (Zwart)

Ik vond draadloze ear pods altijd een beetje onzinnig en dacht dat het alleen maar gedoe in de vorm van opladen, kwijtraken, enz zou opleveren maar na ze een tijdje gebruikt te hebben van mijn zoon moest ik ze zelf ook gewoon hebben.

Pluspunten

• Superrr fijn geluid
  • Active Noise Cancellation werkt top
  • Oplaad case is ideaal
  • Voelt echt aan als kwaliteitsproduct
  • Prima app

Minpunten

• Als je de de oordoppen even wilt aandrukken in je op zet je al snel de muziek op pauze

Waarom die enthousiasme?? Draadloos geeft toch meer vrijheid dan ik eerder dacht en het "gedoe" valt super mee. De oplaadcase is super handig zodra je de pods even opbergt zijn ze zo weer volledig opgeladen waardoor ik nog niet heb meegemaakt dat ze tijdens het gebruik leeg waren. Verder is de pasvorm ook prima. Ik loop 3x in de week hard waarbij ze ondanks het zweet of zelfs een regenbui (kunnen ze tegen) niet uitvallen of keer op keer aangedrukt moeten worden om uitvallen te voorkomen. Over dat aandrukken gesproken…., dat is wel een klein dingetje. Als je dan toch even aan een van de pods zit om het goed te doen raak je gelijk de knopjes aan die erop zitten. Hierdoor kan je de pods bijna niet in je oor corrigeren zonder dat je je muziek op pauze zet. Natuurlijk kan je deze bediening aanpassen via de app maar het op gewenste momenten pauzeren of harder of zachter zetten van de muziek door het aanraken van de pods is toch wel erg handig.

Verder vind ik deze pods echt als een kwaliteitsproduct aanvoelen. Zo is bijvoorbeeld de case is niet van simpel plastic maar bedekt met een soort antislip “spul”, de app is mooi en logisch en de pods zelf voelen ook degelijk aan.

Als laatst de noice cancelling is ook erg fijn. Met thuiswerken en thuisonderwijs lukt het redelijk goed om me volledig af te sluiten voor alles wat er gebeurd en het zorgt naar mijn idee ook voor een betere muziek ervaring doordat het geluid minder beïnvloed wordt door geluiden van buiten.

Super blij mee!!

Heb jij ook een LG Tone Free FN7 (Zwart)?