Toshiba Camileo S10 Review

fab300 1 augustus 2010, 995 views

Toshiba Camileo S10

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • HD
  • Goedkoop
  • Schokbestendig
  • Goede kwaliteit
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• Klein onhandig
  • Gaat snel stuk
  • Af en toe wat korrelig beeld

Beeldweergave Score: 5
Opnamekwaliteit Score: 4
Features Score: 3
Design & bouwkwaliteit Score: 3
De Toshiba Camileo S10. Op het eerste gezicht een vooral kleine onhandige camera. Maar wel simpel. Weinig ingewikkelde knoppen, makkelijk in gebruik, en zelfs al voor die prijs HD in de opname. Voor het thuisgebruik en familiefilms een prima cam, al is het voor de grote, echte filmmakers beter als ze een Sony of een Canon nemen. Maar voor die prijs een zeer geschikte camera. Ook al trillen je handen door deze minicamera, ook al beweegt de cam tijdens het lopen, je blijft recht kijken na het filmen naar het schokbestendige beeld.

Heb jij ook een Toshiba Camileo S10?

je review moet echt uitgebreider. Probeer je negatieve en positieve punten nader te bespreken en meer uitleg geven etc. Bij camera's is het ook altijd fijn om de kwaliteit van de camera te zien, maak dus wat foto's en zet deze in je review. Je krijgt van mij 1 ster
Ik weet het, maar er stond niets dus ik dacht: Laat ik maar even een review maken, ik heb in elk geval iets gedaan. Ik bedoel: Er staat nu iets. En het is volgens mij wel de waarheid.

[Reactie gewijzigd door fab300 op 1 augustus 2010 14:46]