Blue Microphones Yeti X Review

seanpaul 4 januari 2021, laatste update op 4 januari 2021, 937 views Product gekocht

Blue Microphones Yeti X

Gebruik de Yeti X de hele werkdag door met MS Teams op een MacBook Pro. Bouw en opname kwaliteit zijn subliem. De microfoon voelt kwalitatief zwaar aan en ziet er mooi uit. Met de meegeleverde software kun je je stem realtime bewerken zoals bijvoorbeeld hoge/mid/lage tonen, de-esser, limiter en compressor.

Pluspunten

• Bouwkwaliteit
  • 4 opname modi
  • Zero latency monitor

Minpunten

• Microfoon stopt met opnemen wanneer direct monitoring in gebruik is
  • Micro USB

Enig minpuntje is wanneer ik mijn koptelefoon aansluit op de microfoon voor direct monitoring (dan hoor ik mezelf en tegelijkertijd computer audio) dat willekeurig computer audio wegvalt en de microfoon alleen nog een bromsignaal afgeeft als output (jezelf hoor je nog wel). Dit kan een software probleempje zijn of aan de koptelefoon liggen die aangesloten is. Enige wat helpt is de usb opnieuw aansluiten.

Als de koptelefoon direct op de macbook is aangesloten komt dit probleem niet voor.

Heb inmiddels andere oordopjes besteld om te kijken of het daaraan ligt.

Heb jij ook een Blue Microphones Yeti X?