1 review

Logitech Zone Wired (Grafiet, Zwart)

€ 95,47
Specificaties On-Ear zonder bediening - Bekijk alle specificaties

Logitech Zone Wired (Grafiet, Zwart) Review

Integer 4 januari 2021, 234 views Product gekocht

Logitech Zone Wired (Grafiet, Zwart)

prima headset voor vergaderingen

Pluspunten

• goed dynamisch geluid
  • muteknop op snoer werkt met Video apps

Minpunten

• Snoer maakt veel lawaai

Nadat mijn vorige USB-headset versleten was, heb ik deze aangeschaft. Op zich is de hoofdtelefoon prima, maar wat ontzettend irritant is, het geluid van het usb snoer. Wanneer je de headset op hebt, en je beweegt je hoofd kom het snoer tegen je trui aan. Het schavende geluid lijkt versterkt door te komen in de hoofdtelefoon. Je moet dus heel secuur het clipje dat aan het snoer zit aan iets bevestigen.

Daarnaast is dit geluid erg sterk omdat het snoer niet glad is maar een beetje ruw waardoor je dus vaker een schavend geluid hoort.

Het was veel beter geweest wanneer er iets van een isolatiemateriaal tussen het snoer en de hoofdtelefoon had gezeten.

Ik zou deze niet aanbevelen. De goedkopere Logitech usb headsets zijn comfortabeler en makkelijker in gebruik.

Heb jij ook een Logitech Zone Wired (Grafiet, Zwart)?

Na deze review gelezen te hebben, dacht ik: zal wel meevallen toch, met dat schavende geluid.

Maar klopt dus inderdaad. Echt heel irritant. De tegenpartij hoort het geschaaf niet echt, heb ik me laten vertellen, maar zelf hoor je het geluid wel.

Heb ook een Jabra Evolve2 40 en daar ben ik stuk meer tevreden over.