Specificaties 4GB DDR3 (kit van 2) @ 1.600Mhz - Bekijk alle specificaties

Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9 Review

eppo16 1 augustus 2010, laatste update op 1 augustus 2010, 2.191 views

Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9

Pluspunten

• Erg snel geheugen
  • Grote opslag
  • Heatspriders

Minpunten

• GEEN

Stabiliteit Score: 5
Ik heb dit geheugen genomen in combinatie met een Asrock 890GX Extreme 3 en een AMD Phenom II X6 1055T 2.8Ghz processor. Wat een geweldig geheugen en samen met de heatspriders op het geheugen wordt deze nooit warm. Lekker stabiel geheugen en vooral erg snel.

Heb expres voor 2x2 gb pc12800 1600 mhz gekozen omdat ik ze in Dual-Channel kan zetten. De prijs vergeleken bij 1333Mhz was zo klein en omdat ik goede ervaringen gehoord en gelezen heb met deze modules ben ik hiervoor gegaan.

Heb jij ook een Corsair XMS CMX4GX3M2A1600C9?

Ik mis pics, een uitgebreide motivatie waarom het geheugen dan zo geweldig is. benchmarks, op welke timings je draait en welk voltage. In hoeverre je kan overclocken, waaraan je merkt dat het stabiel is, en nog veel meer.

0 sterren tot nu toe
Kan mij het schelen hoeveel sterren je me geeft ;). Dat is wat ik erover te vertellen heb.
gelijk heeft hij, maar wat maakt het uit...
je hebt duidelijk gezegd wat je er van vond :+ en daar gaat het om.
Haha ondanks dat het een jaar oud is moet ik toch even lachen om eppo :D
@kaasaanfiets:
Dat noem ik nog eens een goed verjaardags cadeau. Bedankt!