LG OLED65GX6LA Zwart

€ 1.892,-
Specificaties 65" • Ultra HD • OLED • HDR • 1 tuner • 120Hz - Bekijk alle specificaties

LG OLED65GX6LA Zwart Review

Luc.LaeverenNewbie 4 januari 2021, 262 views Product gekocht

LG OLED65GX6LA Zwart

Ik heb nu de LG OLED65GX 2 weken in gebruik. Onze vorige TV was een 13 jaar oude 40 inch LCD TV. Het verschil is fenomenaal.De kleuren zijn fantastisch. Het geluid is verrassend goed ook al is de TV slechts 3cm dik...

Pluspunten

• beeld
  • geluid
  • bedieningsgemak
  • 'plat' aan de muur

Minpunten

• galery modus niet voor eigen foto's
  • duur

Ik ben nog niet door alle instellingen gegaan, maar 'Cinema' modus voor Netflix en 'Standaard' voor broadcast lijken mij op het eerste gezicht de beste instellingen. Vivid of Sport geven over-saturated kleuren.
De installatie (met bijgeleverde TV beugel) is redelijk gemakkelijk, alleen is het meegeleverde sjabloon gemaakt uit opgelooid papier en geeft enkel maar de 'bovenste' helft van de TV weer... dus is niet echt handig om in te schatten... Dit zou van karton & full size moeten gemaakt zijn.

PS. op de Telenet digibox je geluid op maximaal zetten en Volume regelen met LG geeft de beste balans tussen hoge en lage tonen.

Heb jij ook een LG OLED65GX6LA Zwart?