Tweakers zegt: 8,5

Apple AirPods Pro (Wit)

€ 213,95
Specificaties In-Ear met bediening - Bekijk alle specificaties

Apple AirPods Pro (Wit) Review

rh1014399 3 januari 2021, 226 views Product gekocht

Apple AirPods Pro (Wit)

Gekocht ter vervanging van de gewone AirPods. Deze bleven bij het hardlopen niet stevig in mijn oren zitten.

Pluspunten

• Werkt naadloos met apple producten, van laptop tot en met appletv
  • lange batterijduur

Minpunten

• als dopjes los op tafel liggen is het (voor mij) niet voor de hand liggend in welk gaatje welk oordopje gaat, hier gaat verrassend veel tijd in zitten
  • deze AirPods blijven bij mij minder goed zitten
  • Vaak werkt 1 van de twee doppen niet
  • 1 defecte dop werd schoorvoetend door apple vervangen

Omdat bij het hardlopen de eerste versie van de AirPods wat los in m'n oor ging zitten, leken deze AirPods pro ideaal.

Ongeacht welk dopje ik plaats op de AirPods, ik krijg ze niet goed vast in m'n oren bij het rennen, doordat er zweet bij komt glijden ze altijd uit je oren.

Ongeveer 1 keer per week werkt 1 van de twee oordoppen niet (random), meestal terug in case stoppen, paar minuten wachten en alles werkt weer. Dit is wel vervelend als je wilt gaan hardlopen.

Met veel virtueel vergaderen is het prettig om ze in te hebben

ANC hoeft van mij niet, er gebeurt teveel in het huis en omgeving om er afgesloten van te zijn. wekt ook irritatie bij huisgenoten (nooit reageren op roepen, niet reageren op voordeurbel)

Fijn is het makkelijk koppelen met apple devices. soms is het auto switchen lastig. Zo gebeurt het mij regelmatig dat ik in een vergadering op m'n iPad zit, en mijn telefoon overgaat, en m'n AirPods automatisch overschakelen, dit is bijzonder lastig. het overschakelen uitzetten behoort tot de mogelijkheden, maar is weer net een brug te ver.

Al met al, de basis is op orde, maar alles is te mager voor het product dat verkocht wordt, vandaar mijn oordeel 'slecht'....

Heb jij ook een Apple AirPods Pro (Wit)?

Vraag & Aanbod

Meer advertenties